Cifrado harmónico
Números romanos I, II, II, IV, V, VI, VII
Cifrado melódico
Números latinos con circunflexo: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Alteracións ascendentes ↑ e descendentes ↓ respecto a escala da tonalidade.
Terceira de picardía 3↑
( ) Parénteses, notas de ornamentación / Interpolación harmónica.
Notas disonantes círculo amarelo. Liña curva acento débil, ángulo pechado acento forte.
Cores asociadas a funcións harmónicas
Tonica |
Subdominante |
Dominante |
Dominante secundaria |
Sen función |
![]() |
Outras funcións
Napolitana |
6ª aumentada |
Cor modal |
![]() |
Funcións superpostas
Dominante sobre tónica |
Dominante sobre subdominante |
Subdominante sobre tónica |
Nas pasaxes con acordes do modo maior mixto escurécese a pantalla
Nas pasaxes con acordes do modo maior mixto escurécese a pantalla
#abc-001 .abc-music-paper{background:none} >
X: 1 M: 6/8 L: 1/8 K: C C2 E G2 _A|G_AG F3|E2 C F_AF|E6:|
...
X: 1 M: 6/8 L: 1/8 K: C C2 E G2 _A|G_AG F3|E2 C F_AF|E6:| |
Cadencias
Auténtica perfecta |
Auténtica imperfecta |
Auténtica completa |
![]() ![]() |
||
Auténtica completa con dominante secundaria |
||
![]() |
||
Plagal |
Plagal romántica |
|
Semicadencia |
Semicadencia completa |
|
|
![]() |
|
Frixia |
Frixia completa |
Frixia con 6A |
![]() |