Saltar navegación

Anexo I Glosario de termos

Cifrado harmónico

Números romanos I, II, II, IV, V, VI, VII

Cifrado melódico

Números latinos con circunflexo: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Alteracións ascendentes ↑ e descendentes  respecto a escala da tonalidade.

Terceira de picardía 3↑

( ) Parénteses, notas de ornamentación / Interpolación harmónica.

Notas disonantes círculo amarelo. Liña curva acento débil, ángulo pechado acento forte.

Cores asociadas a funcións harmónicas

Tonica

Subdominante

Dominante

Dominante secundaria

Sen función

Outras funcións

Napolitana

6ª aumentada

Cor modal

Funcións superpostas

Dominante sobre tónica

Dominante sobre subdominante

Subdominante sobre tónica

Nas pasaxes con acordes do modo maior mixto escurécese a pantalla

Nas pasaxes con acordes do modo maior mixto escurécese a pantalla

#abc-001 .abc-music-paper{background:none} >
X: 1
M: 6/8
L: 1/8
K: C
C2 E G2 _A|G_AG F3|E2 C F_AF|E6:|

...

X: 1
M: 6/8
L: 1/8
K: C
C2 E G2 _A|G_AG F3|E2 C F_AF|E6:|

Cadencias

Auténtica perfecta

Auténtica imperfecta

Auténtica completa

Auténtica completa con dominante secundaria

Plagal

Plagal romántica

Semicadencia

Semicadencia completa

Frixia

Frixia completa

Frixia con 6A

Resolucións da cadencia rota

Resolución inconclusa

Cúmprese a expectativa de función que se esperaba

Escala de tons